DE
EN
PL
Jesteś tutaj:
Nasi klienci i projekty

Nasi klienci i projekty

A A A Pdf Print16x16 Mail16x16
Klientami naszego biura są zarówno firmy, w tym m.in. uznane sieci handlowe jak i osoby fizyczne.
Biuro nasze w ramach stałych umów o współpracy, w zakresie zbycia zbędnych nieruchomości lub ich wspólnego zagospodarowania, współpracuje m.in. z :
  • „PKS TOUR” Sp. z o.o. z siedzibą w Jeleniej Górze,
  • PKS „TRANS - POL” Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy,
  • PKS Voyager Sp. z o.o. z siedzibą w Lubinie,
  • PKS w Lubinie S.A. z siedzibą w Lubinie,
  • PKS w Wołowie Sp. z o.o. z siedzibą w Wołowie.


Stałą umową o współpracy związani jesteśmy także z D – K Sp. z o. o. z siedzibą we Wrocławiu.

W różnych etapach prowadzonych inwestycji współpracujemy z Jeronimo Martins Polska S. A., Netto Sp. z o.o., ALDI Sp. z o.o., TK Polska Operations S.A., Trasko-Inwest Sp. z o.o. w Ostrzeszowie, Redevco Polska Sp. z o.o., Terra Capital Sp. z o.o. Spółka Komandytowo-Akcyjna z siedziba w Warszawie, MERCURY HM Spółka Komandytowa z siedzibą w Katowicach itd.     


Projekty i przedsięwzięcia w trakcie realizacji.

Budowa nowej bazy autobusowej w Lubinie.
 
Na zlecenie PKS w Lubinie S. A. przeprowadziliśmy  kompleksową obsługę inwestycji budowy nowej bazy autobusowej w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22 na nieruchomości o powierzchni całkowitej ca 4 ha.
Powyższe zadanie inwestycyjne pn.: Budowa i modernizacja bazy PKS Lubin S.A. w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22 na dz. nr. ew. 184/2, 184/5, 184/11, i 184/12, obręb 6, realizowane jest w ramach trzech odrębnych następujących zadań inwestycyjnych:

a) Budowa budynku warsztatowo - biurowego wraz z wewnętrznymi instalacjami, w tym: wewnętrzną linię zasilającą oraz przyłącza wodociągowego, przyłącza kanalizacji deszczowej, instalacji kanalizacji sanitarnej na zewnątrz budynku i sieci oświetlenia terenu w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22 - realizacja od czerwca 2017 r. do luty 2018r.,
b) Budowa sieci energetycznej kablowej SN 20kV i stacji transformatorowej 20/0,4 kV oraz budowa wewnętrznych linii zasilających i linii oświetlenia terenu w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22 - realizacja od lipca 2017 r. do października 2018 r.,
c) Przebudowa dróg wewnętrznych wraz z wykonaniem zjazdu na drogę gminną nr 186. - realizacja od czerwca 2018 r. do października 2018 r.

Baza autobusowa przed przebudową i modernizacją.


W tym zakresie Biuro przyjęło do realizacji:

a) opracowanie, w uzgodnieniu z Zamawiającym koncepcji zagospodarowania Przedmiotowej Nieruchomości jak i drogach wokół niej, 
b) uzgadnianie, a następnie koordynowanie zakresu prac projektowych, 
c) koordynowanie projektu do uzyskania stosownego prawomocnego pozwolenia na budowę, a w tym m.in. poprzez:
  - reprezentowanie Zamawiającego przed gestorami mediów, 
  - koordynację procesów projektowych związanych z wykonaniem wielobranzownych projektów budowalnych i wykonawczych, 
  - przygotowanie raportów dla Zamawiającego z postępu prac jw., 
d) sprawdzanie i odbiór prac projektowych, uczestniczenie wraz z przedstawicielami Zamawiającego we wszystkich spotkaniach koordynacyjnych,
e) prowadzenie w imieniu Zamawiającego rozliczeń finansowych z projektantami,
f) przygotowanie i wybór po szczegółowych analizach ofert - w uzgodnieniu z Zamawiającym - Wykonawców inwestycji wraz z przeprowadzeniem negocjacji zakończonych podpisaniem stosownych umów o wykonanie robót budowlanych,
g) przekazanie Wykonawcom w imieniu Zamawiającego kompletnej dokumentacji oraz terenu budowy, 
h) zawiadomienie organu architektoniczno-budowlanego o rozpoczęciu zadań inwestycyjnych,
i) zgłaszanie projektantom wszelkich zastrzeżeń do projektów i dokonanie z nimi niezbędnych uzgodnień i wyjaśnień, zawsze po uprzednim uzgodnieniu z Zamawiającym
j) wybór po szczegółowych analizach ofert zespołu Inspektorów Nadzoru, którzy sprawować będą nadzór nad przedmiotowymi inwestycjami we wszystkich branżach, zgodnie z przepisami ustawy Prawo budowlane i innymi obowiązującymi przepisami oraz zawarcie z wybranym zespołem Inspektorów Nadzoru stosownych umów w zakresie nadzoru inwestorskiego, 
k) koordynację procesu budowalnego, 
l) sprawdzenie i odbiór robót budowlanych, uczestniczenie w próbach i odbiorach technicznych instalacji, urządzeń technicznych oraz przygotowanie i udział w czynnościach odbioru gotowych obiektów budowlanych i przekazanie ich do użytkowania, 
ł) potwierdzenie faktycznie wykonanych robót i usunięcia wad,
m) sprawdzenie dokumentów rozliczeniowych pod względem merytorycznym i rachunkowym, opisywanie faktur, oraz przekazywanie Zamawiającemu informacji dotyczących zapotrzebowania na środki finansowe na kolejne miesiące realizacji planowanych inwestycji,
n) kontrola stanu zatrudnienia podwykonawców i rozliczeń Wykonawców z nimi,
o) przygotowanie materiałów do odbioru końcowego inwestycji, powiadomienia wszystkich uczestników procesu inwestycyjnego o terminach odbioru końcowego inwestycji, 
p) prowadzenie narad roboczych prowadzonych na terenie inwestycji z udziałem Zamawiającego,
r) dokonanie czynności odbioru końcowego inwestycji, 
s) uzyskanie wszelkich wymaganych przepiami prawa decyzji administracyjnych, opinii, uzgodnień, stanowisk organów administracyjnych po zakończeniu procesu inwestycyjnego i uzyskanie ostatecznej decyzji o pozwoleniu na użytkowanie inwestycji, 
t) rozliczenie końcowe inwestycji zarówno z Wykonawcami oraz zespołem Inspektorów Nadzoru, 
u) przekazanie Zamawiającemu inwestycji wraz z kompletem niezbędnych dokumentów w stanie faktycznym i prawnym pozwalającym na natychmiastowe rozpoczęcie uzytkowania, 
w) naliczenie w imieniu Zamawiającego kar umownych oraz ewentualnie odszkodowań od wykonawców lub dostawców, 
z) archiwizację korespondencji, dokumentacji i przekazanie ich Zamawiającemu
ż) koordynowanie działań budowy planowanych inwestycji z zamierzeniem inwestycyjnym Zamawiającego, polegającym na realizacji inwestycji budowy obiektów komercyjnych, m.in. salonu meblowego Agata Meble, na działkach gruntu zlokalizowanych w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22 o numerach ewidencyjnych 180/5, 181, 183/3, 183/4 i 180/7, obręb 6.

W ramach przyjętego zlecenia:
  • przeprowadziliśmy szczegółowe analizy lokalnego rynku pod kątem możliwości realizacji planowanej inwestycji, w tym zakresie opracowaliśmy analizy prawne, ekonomiczne oraz urbanistyczne,
  • opracowaliśmy szczegółowa koncepcję przestrzenno-funkcjonalną dla planowanej inwestycji,
  • na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej otrzymaliśmy stosowne pozwolenie na budowę,
  • w roku 2016 rozpoczęliśmy prace koncepcyjne i projektowe,
  • w roku 2017 pozyskaliśmy stosowne pozwolenia na budowę,
  • w dniu 01 czerwca 2017 r. rozpoczęliśmy prace budowlane.

 
Zdjecia z budowy:

- Czerwiec 2017 r.

 

- Październik 2017 r.


 

Budowa parku handlowego w Lubinie.

 
Na zlecenie PKS w Lubinie S. A. prowadzimy prace dot. korzystnego zagospodarowania nieruchomości zlokalizowanej w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22, składającej się z działek 180/8 i 181 obręb 6 miasta Lubin, o łącznej powierzchni  1.4387 ha.
W ramach przyjętego zlecenia:
  • przeprowadziliśmy szczegółowe analizy lokalnego rynku pod kątem możliwości realizacji planowanej inwestycji, w tym zakresie opracowaliśmy analizy prawne, ekonomiczne oraz urbanistyczne,
  • opracowaliśmy koncepcje zagospodarowania przedmiotowej nieruchomości obiektami handlowo-usługowymi,
  • opracowaliśmy koncepcje zmian układu komunikacyjnego zewnątrz i wewnątrz przedmiotowej nieruchomości, 
  • prowadzimy daleko zaawansowane negocjacje dot. realizacji budowy parku handlowego wraz z parkingami i niezbędną infrastrukturą techniczną.

Przewidywany termin zakończenia planowanej inwestycji - IV kwartał 2019 roku.

Zagospodarowanie nieruchomości w Żmigrodzie przy ul. Poznańskiej.

Na zlecenie PKS w Lubinie S. A. prowadzimy prace dot. korzystnego zagospodarowania nieruchomości zlokalizowanej w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22, składającej się z działek 180/8 i 181 obręb 6 miasta Lubin, o łącznej powierzchni  1.4387 ha. 
W ramach przyjętego zlecenia:
  • przeprowadziliśmy szczegółowe analizy lokalnego rynku pod kątem możliwości realizacji planowanej inwestycji, w tym zakresie opracowaliśmy analizy prawne, ekonomiczne oraz urbanistyczne,
  • opracowaliśmy koncepcje zagospodarowania przedmiotowej nieruchomości obiektami handlowo-usługowymi,
  • opracowaliśmy koncepcje zmian układu komunikacyjnego zewnątrz i wewnątrz przedmiotowej nieruchomości, 
  • prowadzimy daleko zaawansowane negocjacje dot. realizacji inwestycji budowy obiektów usługowo - handlowych wraz z parkingami i niezbędną infrastrukturą techniczną. 

    Termomodernizacja obiektu myjni samochodowej i Okręgowej Stacji Kontroli Pojazdów PKS Lubin S.A.
Na zlecenie PKS Lubin S. A.  z siedzibą w Lubinie prowadzimy inwestycję pn. termomodernizacja obiektu myjni samochodowej i Okręgowej Stacji Kontroli pojazdów zlokalizowanej w Lubinie przy ul. Ścinawskiej, na działce ew. nr 184/14 obręb 6 m. Lubin. 
W ramach przyjętego zlecenia:
  • uzgodniliśmy, a następnie koordynowaliśmy zakres prac projektowych do uzyskania stosownego prawomocnego pozwolenia na budowę,
  • dokonaliśmy wyboru Wykonawców robót budowlanych,
  • koordynujemy i rozliczamy roboty budowlane,
  • sprawujemy nadzór inwestorski nad realizacją inwestycji.
Przewidywany termin zakończenia planowanej inwestycji - III kwartał 2019 r.

Projekty i przedsięwzięcia zrealizowane.

2017 rok

1. Na zlecenie PKS w Lubinie S. A. wykonaliśmy prace dot. korzystnego zagospodarowania nieruchomości zlokalizowanej w Lubinie przy ul. Ścinawskiej 22, składającej się z działek 180/9, 180/5, 183/3 i 183/4 obręb 6 miasta Lubin, o łącznej powierzchni  2.2346 ha.
W ramach przyjętego zlecenia:
  • przeprowadziliśmy szczegółowe analizy lokalnego rynku pod katem możliwości realizacji planowanej inwestycji, w tym zakresie opracowaliśmy analizy prawne, ekonomiczne oraz urbanistyczne,
  • opracowaliśmy koncepcje zagospodarowania przedmiotowej nieruchomości obiektami handlowo-usługowymi,
 
  • opracowaliśmy koncepcje zmian układu komunikacyjnego zewnątrz i wewnątrz przedmiotowej nieruchomości,
  • przeprowadziliśmy wielowątkowe i kompleksowe negocjacje z AGATA S.A. z siedzibą w Katowicach dot. realizacji inwestycji budowy salonu meblowego AGATA Meble wraz z parkingami i niezbędną infrastrukturą techniczną zakończone podpisaniem korzystnej dla PKS Lubin S.A. umowy sprzedaży nieruchomości w dniu 22 czerwca 2017 r.,
  • zapewniliśmy kompleksową obsługę prawną na wszystkich etapach przygotowania i przeprowadzania transakcji.

 
2 . Doprowadzenie do korzystnej sprzedazy przez PKS "TRANS-POL" Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy praw do nieruchomości zabudowanej zlokalizowanej w Złotoryi, przy ul. Grunwaldzkiej 17, składającej się z działek o nr ew. 62 i 87, obręb 0001, o łącznej powierzchni 0.9190 ha, a w tym m.in.:
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • opracowanie wariantów koncepcji zagospodarowania nieruchomości, 
  • wybór odpowiedniego nabywcy nieruchomości, 
  • ustalenie warunków przedmiotowej transakcji, przygotowanie i doprowadzenie do zawarcia transakcji, a w tym kompleksowa obsługa prawna powyższej transakcji.

    Transakcja powyzsza przeprowadzona została w dniu 21 czerwca 2017 r.  

2016 rok
  1. Budowa osiedla mieszkaniowego w Kiełczowie, gmina Długołęka, powiat wrocławski, województwo dolnośląskie.

     

    Zakończyliśmy prowadzoną na zlecenie MERCURY HM Sp. z o. o. Spółka komandytowa z siedzibą w Bielsku-Biała kompleksową obsługę procesu inwestycyjnego budowy osiedla mieszkaniowego  w miejscowości Kiełczów, gm. Długołęka, pow. wrocławski, wojew. dolnośląskie, na nieruchomości o łącznej powierzchni 3.183 ha.
    W ramach przejętego zlecenia:
    - przeprowadziliśmy szczegółowe analizy lokalnego rynku pod katem możliwości realizacji planowanej inwestycji, w tym zakresie opracowaliśmy analizy prawne, ekonomiczne oraz urbanistyczne,
    - dokonaliśmy szczegółowych analiz lokalnego rynku mieszkaniowego oraz rynku             mieszkaniowego aglomeracji miasta Wrocław,
    - w wyniku prowadzonych negocjacji z Syndykiem Masy Upadłości Spółki FAZBUD Spółka akcyjna
    w likwidacji upadłościowej z siedzibą w Bełchatowie doprowadziliśmy do zakupu przez MERCURY Sp. z o.o. S. K. praw do Przedmiotowej Nieruchomości,
    - opracowaliśmy koncepcje zagospodarowania Przedmiotowej Nieruchomości, a w tym układu komunikacyjnego w obrębie Przedmiotowej Nieruchomości jak i drogach wokół niej wraz z uwzględnieniem komunikacji samochodowej,
    - po zmianie przez Inwestora koncepcji działania doprowadziliśmy do korzystnej dla Zleceniodawcy transakcji sprzedazy całego projektu, a w tym: wyboru odpowiedniego Nabywcy, negocjacji warunków i ceny sprzedazy projektu, przygotowania i przeprowadzenia przedmiotowej transakcji, która
    zakończona została w dniu 20 października 2016 r. 
     

            

     
  2. doprowadzenie do korzystnej sprzedaży przez PKS „TRANS-POL” Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy praw do nieruchomości zabudowanej zlokalizowanej w Legnicy, przy ul. Jaworzyńskiej (skrzyżowanie A 4 z drogą krajową nr., składającej się z działek o nr. ew. 688/1 i 688/2, obręb Przybków, o łącznej powierzchni 1.2199 ha, a w tym m.in.:
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • opracowanie wariantów koncepcji zagospodarowania nieruchomości,
  • wybór odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • ustalenie warunków przedmiotowej transakcji, przygotowanie i aktywne uczestnictwo w zawarciu transakcji.
 
 
Transakcja powyższa przeprowadzona została w dniu 25 marca 2016 r.

2015 rok 
 
  1. Galeria NOWY RYNEK, Jelenia Góra



zakończenie, rozpoczętego w roku 2008 procesu sprzedaży przez „Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej TOUR” Sp. z o.o. w Jeleniej Górze nieruchomości dworca autobusowego o pow. 2,2 ha zlokalizowanego w Jeleniej Górze przy ul. Obrońców Pokoju  pod potrzeby realizacji inwestycji budowy śródmiejskiej galerii handlowo-usługowej „NOWY RYNEK” wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego, na rzecz TK Polska Operations S.A. z siedzibą w Warszawie (działającego poprzez powołana spółkę celową - EURO MALL Polska XXIII Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie), a w tym m.in.:
  • przeprowadzenie analizy lokalnego rynku, opracowanie dla planowanej inwestycji analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • przeprowadzenie negocjacji ze wszystkimi oferentami wraz z dokonaniem szczegółowych analiz ich ofert,
  • dokonanie wyboru odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • w wyniku wielokrotnych negocjacji - w związku ze zmieniającymi się warunkami prawnymi oraz ekonomicznymi - na rynku nieruchomości ustalenie z sukcesem ostatecznych warunki transakcji, przygotowanie i aktywne uczestniczenie w zawarciu transakcji,
  • przeprowadzenie całego procesu planistycznego mającego na celu umożliwienie nowego zagospodarowania nieruchomości poprzez realizację inwestycji m. in. budowy wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, a w tym przeprowadzenie kompleksowych działań i uzgodnień w wyniku, których doprowadzono do uchwalenia:
- zmian w przedmiotowym zakresie w studium uwarunkowań i kierunku zagospodarowania przestrzennego miasta, które wprowadzone zostały na mocy Uchwały nr 625/LXXII/2010 Rady Miejskiej Jeleniej Góry z dnia 28 września 2010 r.,
- miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla rejonu ulic Podwale-Obrońców Pokoju-Jana Pawła II w Jeleniej Górze, Uchwała Nr. 123.XVII.2011 Rady Miasta Jelenia Góra z dnia 02 września 2011 roku,
  • przeprowadzenie procesu zmiany stosunku użytkowania wieczystego dla przedmiotowej nieruchomości PKS „TOUR” Sp. z o.o. poprzez zmianę przeznaczenia gruntów,
  • współpraca z Inwestorem, projektantami, a także UM w Jeleniej Górze, ZDiM, gestorami mediów, Miejskim Konserwatorem Zabytków, itd. na etapie doprowadzenia do wydania decyzji pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji,
  • ustalenie koncepcji funkcjonowania tymczasowego dworca autobusowego w trakcie budowy galerii handlowo-usługowej „Nowy Rynek” oraz warunków funkcjonowania docelowego dworca autobusowego po zakończeniu inwestycji,
  • przeprowadzenie z sukcesem procesu sprzedaży przedmiotowej nieruchomości w ramach tzw. „optymalizacji podatkowej”,
  • współpraca z Inwestorem oraz Generalnym Wykonawcą firmą ERBUD na etapie realizacji inwestycji, tj. od jej rozpoczęcia w maju 2014 roku do zakończenia i uruchomienia Galerii „Nowy Rynek” wraz z funkcją dworca autobusowego, parkingami i niezbędną infrastrukturą techniczną w dniu 14 października 2015 roku.



 
  1. ALDI, Zabrze

 
zakończono, prowadzoną na zlecenie D-K Sp. z o.o. z Wrocławia od dnia 28 stycznia 2013 r. kompleksową obsługę procesu inwestycyjnego budowy obiektu handlowego – usługowego ALDI ( Inwestor – ALDI Sp. z o. o. z siedzibą w Chrzanowie) wraz z parkingami i infrastrukturą techniczną w Zabrzy przy ul. Gdańskiej/ Al. Korfantego (działki gruntu nr. ew. 1460/5, 1802/5 i 1287/5, obręb 06 Mikulczyce), a w tym m.in.:
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • przeprowadzenie renegocjacji z ALDI Sp. z o. o. w celu ustalenia ostatecznych warunków transakcji,
  • przygotowanie i aktywne uczestniczenie w zawarciu transakcji zakupy nieruchomości,
  • pozyskanie –na ogłoszonych przetargach ustnych - terenu niezbędnego do realizacji planowanej inwestycji, tj. działki nr. ew. 1802/5 i 1287/5, obręb 06 Mikulczyce, należących do Gminy Miejskiej Zabrze,
  • przeprowadzenie procesu zmiany umowy oddania do użytkowania wieczystego dla nieruchomości działka nr. ew. 1460/5, obręb 06 Mikulczyce w Zabrzu poprzez ustalenie nowego terminu jej zabudowy,
  • opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu,
  • doprowadzenia do ustanowienia niezbędnych dla realizacji inwestycji służebności gruntowych przechodu i przejazdu na nieruchomościach stanowiących własność Spółdzielni Mieszkaniowej w Zabrzu oraz małżeństwa Żak,
  • koordynowanie projektu do uzyskanie stosownego prawomocnego pozwolenia na budowę.
Inwestycja oddana została do użytkowania w m-cu listopadzie 2015 roku.

2014 rok

  1. Baza PKS, Jelenia Góra
na zlecenie „Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej TOUR” Sp. z o.o. w Jeleniej Górze zapewniliśmy kompleksowa obsługę procesu inwestycyjnego zadania pn. „Baza „PKS TOUR” Sp. z o.o. w Jeleniej Górze, przy ul. Sobieskiego na dz. nr. 34, obręb 0037-37 o powierzchni ponad 3.80 ha od momentu wskazania odpowiedniej lokalizacji dla planowanej inwestycji do rozpoczęcia budowy, w tym m.in.:
  • przeprowadzenie analizy lokalnego rynku nieruchomości, opracowanie dla planowanej inwestycji analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • przygotowanie i przeprowadzenie transakcji zakupu przez „PKS TOUR” wytypowanej nieruchomości,
  • opracowanie koncepcji funkcjonalno-przestrzennej nowej bazy autobusowej,
  • uzgodnienie i koordynację prac w zakresie opracowania zmian w istniejącym układzie drogowym na terenie Stacji Paliw LOTOS,
  • aktywny udział w procesie planistycznym mającym na celu uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego umożliwiającego realizację planowanej inwestycji – plan uchwalono Uchwałą Rady Miasta Jelenia Góra Nr. 262.XXViii2012 z dnia 09 lipca 2012 roku,
  • nadzór i koordynacja nad przygotowaniem dokumentacji projektowej i uzyskanie decyzji pozwolenia na budowę przedmiotowej inwestycji,
  • wybór po szczegółowych analizach ofert – w imieniu „PKS TOUR” – Generalnego Wykonawcy oraz zespołu Inspektorów Nadzoru wraz z przeprowadzenie negocjacji zakończonych podpisaniem stosownych umów o wykonanie robót budowlanych i nadzór budowlany.
  1. Biedronka, Legnica

 
zakończono, prowadzoną na zlecenie D-K Sp. z o.o. z Wrocławia od dnia 06 czerwca 2012 r. kompleksową obsługę procesu inwestycyjnego budowy obiektu handlowego – usługowego BIEDRONKA ( Inwestor – Jeronimo Martins Polska S. A.) wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego w Legnicy przy ul. Dworcowej, a w tym m.in.::
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • przeprowadzenie negocjacji ze wszystkimi oferentami wraz z dokonaniem szczegółowych analiz ich ofert,
  • dokonanie wyboru odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • ustalenie z JMP S.A. ostatecznych warunki transakcji, przygotowanie i aktywne uczestniczenie w zawarciu transakcji zakupy nieruchomości oraz stosownych umów o wykonanie robót budowlanych dla przedmiotowej inwestycji,
  • pozyskanie w ramach poprawy zagospodarowania terenu należącego do Gminy Legnica,
  • przeprowadzenie procesu zmiany stosunku użytkowania wieczystego dla nieruchomości działka nr. ew. 13, obręb Stare Miasto w Legnicy poprzez zmianę przeznaczenia gruntów,
  • opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z ustaleniem koncepcji i zasad funkcjonowania dworca autobusowego po zakończeniu inwestycji oraz w trakcie jej trwania,
  • koordynowanie projektu do uzyskanie stosownego prawomocnego pozwolenia na budowę,
  • wybór po szczegółowych analizach ofert – w imieniu D – K Sp. z o.o. – Generalnego Wykonawcy (TRASKO Inwest Sp. z o.o. z siedzibą w Ostrzeszowie) oraz zespołu Inspektorów Nadzoru wraz z przeprowadzeniem negocjacji zakończonych podpisaniem stosownych umów o wykonanie robót budowlanych i nadzór budowlany,
  • koordynację procesu budowlanego,
  • rozliczenie robót budowlanych zarówno z JMP S. A., jak i Generalnym Wykonawcą oraz zespołem Inwestorów Nadzoru.
 
 
Inwestycja oddana została do użytkowania m-cu sierpniu 2014 roku.




 
2013 rok
  1. Netto, Milicz
 
doprowadzenie, na zlecenie PKS w Wołowie Sp. z o.o., do transakcji zawarcia umowy dzierżawy na nieruchomości zlokalizowanej w Miliczu – dworzec autobusowy, przy ul. Dworcowej (dz. nr. ew. 23 AM 18, obręb 0001 Milicz) z Netto Sp. z o.o. z siedzibą w Motańcu, pod inwestycję budowy pawilonu handlowego Netto wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego i komercjalizacją budynku dworca PKS w Wołowie Sp. z o.o., a w tym:
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • opracowanie wariantów koncepcji zagospodarowania nieruchomości,
  • przeprowadzenie negocjacji ze wszystkimi oferentami wraz z dokonaniem szczegółowej analizy ofert,
  • wybór odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • ustalenie warunków przedmiotowej transakcji, przygotowanie i aktywne uczestnictwo w zawarciu transakcji,
  • aktywna pomoc w procedurach uzyskania pozwolenia na budowę dla planowanej inwestycji.
Inwestycja została oddana do użytkowania w miesiącu sierpniu 2013 roku.

  1. doprowadzenie, na zlecenie PKS w Lubinie S. A., po zakończeniu z sukcesem całego procesu planistycznego mającego na celu umożliwienie nowego zagospodarowania nieruchomości zlokalizowanej w Lubinie, przy ul. Ścinawskiej 22, poprzez realizację inwestycji m. in. budowy wielkopowierzchniowych obiektów handlowych, a w tym przeprowadzenie kompleksowych działań i uzgodnień w wyniku, których doprowadzono do uchwalenia:
  • zmian w przedmiotowym zakresie w studium uwarunkowań i kierunku zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina, które wprowadzone zostały na mocy Uchwały nr XXXII/241/12 Rady Miejskiej w Lubinie z dnia 18 grudnia 2012 roku,
  • miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego miasta Lubina zwanego planem miejscowym nr 52, Uchwała Nr. XLIII/321/13 Rady Miejskiej w Lubinie z dnia 22 października 2013 roku.
  1. doprowadzenie, na zlecenie „Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej VOJAGER” Spółka z o.o. z siedzibą w Lubaniu, do sprzedaży nieruchomości składającej się z działki nr 60/2 położonej w Lubaniu, przy ul. Szarych Szeregów, pod potrzeby realizacji inwestycji budowy obiektu handlowo-usługowego wraz z zachowaniem dworca autobusowego, na rzecz INBAP Fundusz Inwestycyjny Zamknięty Aktywów Niepublicznych z siedzibą w Warszawie, a w tym m.in.:
  • doprowadzenie do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z intencja Zleceniodawcy,
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • opracowanie wariantów koncepcji zagospodarowania nieruchomości,
  • wybór odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • ustalenie warunków przedmiotowej transakcji, przygotowanie i aktywne uczestnictwo w zawarciu transakcji.
2012 rok
  1. doprowadzenia do korzystnego dla Zleceniodawcy, tj. PKS „TOUR” Sp. z o. o. z siedzibą w Jeleniej Górze pozyskania nieruchomości od Gminy Jelenia Góra składającej się z działek nr. 167/4, 169/1 i 170/2 obręb 0018 Jelenia Góra w zamian za uprzednio pozyskane od Jeleniogórskiego Towarzystwa Budownictwa Społecznego Sp. z o.o. w Jeleniej Górze lokale mieszkalne - kompleksowa obsługa we wszystkich fazach transakcji,
  2. sprzedaż na zlecenie Redevco Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie zabudowanej nieruchomości zlokalizowanej w Jeleniej Górze, przy ul. Podwale 25, a w tym znalezienie i ustalenie warunków transakcji z Kupującym, przygotowanie transakcji wraz ze stosownymi opiniami prawnymi i ekonomicznymi oraz przeprowadzeniem analizy lokalnego rynku.
  3. Netto, Złotoryja
przeprowadzenie na zlecenie D-K Sp. z o.o. z Wrocławia procesu inwestycyjnego budowy obiektu handlowego Netto wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego w Złotoryi, przy ul. Staszica, a w tym m.in.: opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z ustaleniem koncepcji i zasad funkcjonowania dworca autobusowego, koordynowania projektu do pozwolenia na budowę oraz koordynację procesu budowlanego wraz z obsługą prawną w powyższym zakresie. Inwestycja oddana została do użytkowania w dniu 17 grudnia 2012 roku.
2011 rok
  1. doprowadzenie do korzystnej sprzedaży przez PKS „TRANS-POL” Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy praw do nieruchomości zlokalizowanej w Legnicy, przy ul. Dworcowej z przeznaczeniem na realizację inwestycji budowy obiektu handlowo-usługowego wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego, a w tym m.in.:
  • doprowadzenie do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z intencja Zleceniodawcy,
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • opracowanie wariantów koncepcji zagospodarowania nieruchomości,
  • wybór odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • ustalenie warunków przedmiotowej transakcji, przygotowanie i aktywne uczestnictwo w zawarciu transakcji.
  1. doprowadzenie, na zlecenie grupy osób fizycznych, do zakończenia przeprowadzonego z sukcesem całego postępowania planistycznego mającego na celu umożliwienia realizacji inwestycji m.in. wielkopowierzchniowych obiektów handlowych na nieruchomościach zlokalizowanych w Głogowie na działkach nr ew. 7/1, 11, 12, 13 i 15 obręb 0010 Piastów Śląskich, a w tym przeprowadzenie kompleksowych działań i uzgodnień w wyniku, których doprowadzono do:
  • uchwalenia stosownych zmian w Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta Głogów podjętych Uchwałą Nr. XLVIII/390/2010 Rady Miejskiej w Głogowie na sesji w dniu 25 maja 2010 roku,
  • uchwalenia stosownych zmian w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego Osiedla Złota Podkowa oraz uchwalenia w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego terenu pod wielkopowierzchniowe obiekty handlowe przy ul. Henryka Głogowskiego w Głogowie podjęte Uchwałą nr XVI/85/11 Rady Miejskiej w Głogowie z dnia 13 września 2011 r.
2010 rok

  1. sporządzenie kompleksowego raportu na zlecenie Redevco Polska Sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie stanu i możliwości pozyskania nieruchomości znajdujących się w użytkowaniu Przedsiębiorstwa Komunikacji Samochodowej w Katowicach Sp. z o.o. wraz z uwzględnieniem w tym zakresie planów inwestycyjnych Miasta Katowice.
  2. doprowadzenie do korzystnej sprzedaży przez PKS „TRANS-POL” Sp. z o.o. z siedzibą w Legnicy praw do nieruchomości zlokalizowanej w Złotoryi, przy ul. Staszica z przeznaczeniem na realizację inwestycji budowy obiektu handlowo-usługowego wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego, a w tym m.in.:
  • doprowadzenie do zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego, zgodnie z intencja Zleceniodawcy,
  • analizę lokalnego rynku, opracowanie analiz prawnych i ekonomicznych oraz urbanistycznych,
  • opracowanie wariantów koncepcji zagospodarowania nieruchomości,
  • wybór odpowiedniego nabywcy nieruchomości,
  • ustalenie warunków przedmiotowej transakcji, przygotowanie i aktywne uczestnictwo w zawarciu transakcji.
2009 rok
  1. przeprowadzenie procesu zakupu na rzecz PKS „TOUR” Sp. z o.o. w Jeleniej Górze nieruchomości działki ew. nr 176/2 niezbędnej dla realizacji planowanej inwestycji budowy śródmiejskiej galerii handlowo-usługowej wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego
2008 rok
  1. przeprowadzenie procesu zakupu na rzecz PKS „TOUR” Sp. z o.o. w Jeleniej Górze nieruchomości pod przyszłą inwestycję budowy bazy autobusowej, a w tym znalezienie i wybór odpowiedniej lokalizacji, negocjacje i ustalenie warunków transakcji, obsługę prawną transakcji, opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu wraz z uzyskaniem decyzji o warunkach zabudowy dla planowanej inwestycji.
2007 rok
  1. Centrum handlowe Aldi wraz z funkcją dworca autobusowego, Lubin
 

przeprowadzenie procesu sprzedaży nieruchomości dworca autobusowego PKS w Lubinie S. A. zlokalizowanego w Lubinie, przy ul. Curie-Skłodowskiej 10, a w tym m.in.:
  • znalezienie nabywcy nieruchomości,
  • aktywne prowadzenie negocjacji warunków sprzedaży,
  • opracowanie koncepcji zagospodarowania terenu pod obiekt handlowo -usługowy wraz z zachowaniem funkcji dworca autobusowego oraz zasadfunkcjonowanie PKS w Lubinie na przedmiotowej nieruchomości pozakończeniu realizacji inwestycji.